about mi hermano

Ja, hörni.. Nu har han givit sig av. Visserligen är han fortfarande på svensk mark, och det kommer han vara än tills 14,40 imorgon. Men jag kommer ändå inte träffa honom på 16 dagar.  Jag är lite pirrig i magen. Hur mycket jag än hatar honom ibland så är han endo min bästa bror. Och vi vet väl själva hur det känns att ens tänka tanken på om det skulle hända era nära och kära något. Just det att han åker ensam är lite oroande. Om han blir sjuk, bestulen eller bara kidnappad eller något, då har han ingen som sköter om honom, hjälper honom eller ens letar efter honom. Men jag håller tummarna på att han kommer hem välbevarad. Ha en trevlig resa, broder!

Och ännu mer om min bror. Idag var han iväg och kikade på lägenheten som troligen blir hans och jonas. De får reda på om den blir deras imorgon på dagen. Om den blir deras så flyttar dom den 1a november. Iiiih, om han flyttar så betyder det att jag fått ett nytt rum, egen toalett, vi köper ny soffa och det kommer bli mycket mindre saker i våran lägenhet eftersom han troligen kommer ta med sig ganska mycket. Och förråden kommer att bli tommare.

I love you brotha, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0