Allt är skit

Kul att jag har världens jävla söndagsångest! Det blev inget söndagsslappande för min del. Icke sa nicke.
Det var väldigt, väldigt, väldigt längesen jag var så här deppig för att börja skolan. Jag har en låååång skolvecka framför mig och därefter väntar antagligen en helg full av innebandy, tidiga morgnar och sena kvällar. Och mina vänner, ja... de har jag träffat som hastigast i någon innebandyhall. Allt i mitt liv cikulerar runt den där jävla sporten.
Jag har huvudvärk också. Blääääh. Allt är skit. Typ ja.

Jag börjar halv 9 imorgon, men jag har ingen aning om var jag ska vara. Eller om den ens ska vara någon lektion överhuvudtaget. Jag vet inte ens vad jag har för något. Hoppas på hjälp från hanna nu!

Helgen var trevlig. Men jag hade hemlängtan redan igår morse innan jag ens gett mig av. Så jag var ju inte allsdeless föööör taggad. Men jag gjorde det bästa utav saken. Och som väntat användes hälften av allt jag tog med mig.

Ingen vidare hjälp från hanna. Men nu har jag i alla fall beslutat mig för att ta mig till skolan så att jag är där strax efter 8.

Nu ska jag gå in i duschen, så att mamma får kolla sin jäkla mail. Sen ska jag lägga mig med lite mackor typ. Jag saknar en bok och en underbar kille i mitt liv. Boken kan köpas. Men vadfan ska jag göra åt det där med killen? Måste undersökas.

Sleep tight, babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0