Asså grejen är att det inte ens är roligt... för det har kommit på din bok också.

tjenare bloggen (se: likhet med "tjenare kungen")

Idag var det tänkt att det skulle bli innebandy spelande men jag vaknade försent och folk skulle till tandläkaren och jobba, så det sket sig. Istället drog jag och tessan ner på stan med mewita och sabina. Men jag hann inte längre än till kvarnen och fixa mina klockor(ena är fortfarande knas) förrän jag blev tvungen att ta mig hemmåt igen eftersom jag skulle agera paketvakt åt min bror, som väntade ett jätte viktigt paket som skulle komma idag mellan 13-15. Men kom det, tror ni? Nejdu, jag satt där och kollade på ett OTH avsnitt (japp, jag har börjat om). När klockan slog 3 gav jag mig av, först skulle jag träffa sandra och få tillbaka sabinas saker (som hon glömt i deras sommarstuga), sedan ner mot uppsalas butiksgator. Jag träffade på mewitt sabinn och terr. Vi strosade runt i lite olika butiker, sedan gav sig sabina av mot mer backigare trakter(salabacke) för att kika upp till kusinen och färga håret på människan.
M, T och jag fortsatte. T och jag åt även på Bk(andra dagen i rad för mig. jag älskar
't), M ville ej haaaa.
Och nu orkar jag inte skriva mer detaljerat så jag drar dragen i stora drag. Vi for hem vid kvart i 6 tiden, stack vidare till sabina. Där teres och jag tog för oss av både mat och sallad. Sedan stack vi iväg på träning. Eller, sabina tränade teres och jag chillade och skottade lite. Jag kom hem för ungefär 1,5 timme sen.
Jag kastade mig över datorn för att kolla in lagen inför helgen. Och självis, så får jag vara med båda matcherna på lördagen. Mot nyby (go, go, go moderklubb) och arlanda (go, go, go work). Lame jokes.
Jag kan ej vara med matchen mot Älvsjö AIK på söndagen eftersom jag workar. Nu längtar jag sååååå mycket till på löda.

Surf's Up - Yummie, Yummie, Yuuuummie, Yummie (Samtidigt som pingvinen daskar sig själv på magen)

Imorgon vankas det Kvalitetsträning, vilket innebär powerplay och boxplay. Mihi. I lengtar tills dess. Jag lengtar efter allt som har med innebandy att göra just nu.

AA, jo.. negativa saken idag är att det redan är en brud som blivit våldtagen på reggaefestivalen. Kooom igen! Den hinner ju knappt börja innan något sånt där händer. Fyfan. Jävla idioter.

Nejnuni, OTH och Olycksfågeln väntar.

Becca tappade potatis-sallad i sin väska. Klart man garvar visstå?
Jag: HAHAHAHAHA!!
Becca: Asså grejen är att det inte ens är roligt... för att det kom på din bok också. (as-seriös)
Becca tar upp boken. Och den är lite blöt, men inte en enda vitfläck av potatis-sallad.

Efter ca 15 minuter garvar vi åt den konversen.

Godnatt på er, lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0