badelibada

Hej!
Tanken slog mig precis att min bror slutade jobba för 14 minuter sedan, och att han antagligen sitter och snackar i matrummet eller att han byter om och är på väg till gymmet. Japp, SAS är sådana glassare att de har både dusch och gym, jag tror till och med att dom har bastu. Vi på Bagport får skryta med våra platt-tvs(tv i plural? tvapparater?).

Anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att jag ska åka och baaaada! Med mina kära vänner, Sabina, Teres och maybe Mewajta.Vi ska till easthammer som vanligt. Teres har träning ikväll så vi for antagligen hem ganska tidigt, har funderat på att stanna kvar en stund till. Jag måste nog skynda mig nu. Jag ska träffa dem om 40 min och jag har varken fixat håret, gjort matsäck, packat väskan eller klätt på mig helg. Inte heller ätit frukost. Dags att lägga på en rem, mallan!

See you guys l8r.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0