bara ett alldagligt inlägg

Hejsan!

Har nyss kommit hem från skolan.  Har inget speciellt att uppdatera.
Orkar inte åka ner på stan längre för då slösar jag bara massa pengar och dom måste, måste, måste jag hålla hårt i. Men imorgon ska det blir ett par inköp.
Svart och/eller gråa ribbade strumpbyxor. Blir härligt nu när vi tar oss mot kallare tider.
Måste leta efter ett par najsiga skor man kan ha till alla härligt tunikor som jag vill ha.
Vad mer... Jo, en långärmad svart tröja. Jag har ju en grå klänning som man ska ha en tröja under. Och hittils har jag användt mig av tshirtar, men nu i höst och vinter vill jag köra på en långärmad. Då slipper man använda kofta också.
Och flera tunikor då förstås.

Jag är ju ute efter en ny säng. Och nu har jag hittat en jävla fräsh säng för bara 500ringen. Måste snacka lite med mamma och pappa också. Åså ska jag lägga ut min gamla säng på blocket så fort som möjligt. Iiih, vill ha ny säng NU!

Ikväll är det träning igen. Löpning innan som vanligt, och fys efter, som det är på alla torsdags och måndags träningar. Pust och stön. Längtar tills serien drar igång. Migi.
Och i helgen är det cup. Hoppas att jag får vara med och lira bara. Återkommer om det. Laget kommer antagligen ut ikväll. Och näääästa vecka kommer de klara D2 och D3lagen ut. Miiiih. Nervööööös.

På åt er se én de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0