Benhinneinflamation

Hallå, hallå.

Dagen gick tröööögt. Inget speciellt hände.
Och nu är det så att jag har fått benhinneinflamtion. Jag menar, den kunde inte ha kommit olägligare. Jag kan knappt gå på jobbet och jag kommer antagligen missa två veckor av våra träningar under augusti månad.
Skönt att jag bara har ett FM pass kvar imorgon, sen är jag ledig 1,5 vecka. Och sen har jag ett KV pass den 15, och samma vecka fast helgen 18,19,20 så har jag tre FM pass på rad. Samma som nu då. Vilket betyder att jag kommer få en lön i september också. Skönt!
Och morgon kommer mewe hem och jag ska träffa henne på arlanda utan att hon vet det. Hoppas hon blir glad!

Nu måste jag gå och lägga mig. God natt, hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0