Beslutsångest och nervositet

hellu.

Klev upp 08.40 imorse. Jag vaknade då, och hade det varit en vanlig sommarlovsdag hade jag bara vänt på mig och somnat om. Meeeen eftersom jag ska till skolan imorgon (8.30) så måste jag kunna somna tididgt ikväll och om jag vaknade sent idag så skulle jag inte kunna somna early tonight. hoppas ni hänger me.

Jag har fått lite beslutsångest angående DVDspelare. Jag menar pallar jag lägga up 500 spänn på en jävla DVDspelare. Nu när jag skrev det där så blev jag astaggad på det, men strax innan satt jag och tänkte på alla andra roliga saker(klääääder) man kan köpa för dom pengarna. Pfft.. nej.. Det får nog bli så att jag tar med till Elgiganten och inhandlar en sån. Kommer säkert ändra mig snart igen, men det får vi ta dårå.

Jag är nervös inför skolstarten imorgon. Jag fattar inte varför. Jag känner ju redan människorna i min klass. Jag blir alltid nervös när jag ska göra något. Jag kan bli nervös inför matcher som inte betyder ett skit. Men plöööh. Butterflys in my mage.......................

Träning ikväll! Igår när jag gick och la mig kände jag ingenting av förskylningen. I was like yeeey! Ingen snorig näsa, inte slemmig hals, lite vanlig hosta. Men nu imorse när jag vaknade var den snoriga näsan tillbaka, den slemmiga halsen lika så och jajamensan, hostan var värre. Pfft. Men eftersom jag inte känner någon halssmärta kan jag träna ikväll och det ska bli skööööönt. Något som är mindre skönt att vi ska träna i Uppsalas sunkigaste hall, Ääääärentuna. Oskönt!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0