bloggtorka, typ

Hallååå..

Sista dagen på jobbet avklarad. Kanske får lite småjobb under hösten, då och då. Men annars är det finito. Och lönen kommer på fredag. Kan det blir bättre? Jaaa.. men nog fan känns det jävligt bra nu.

Och idag är är en mildare dag än igår. Jag har ingen huvudvärk eller frossa. Det gick bara fint att jobba. Men jag är täppt i näsan och halsen värker lite från och till.

Efter jobbet åkte jag till BK och köpte mig en välförtjänt(!) måltid. Nuggets... Mmmm!

Bloggtorka, bloggtorka, bloggtorka!

Återkommer senare om jag har något intressant att meddela.


Kommentarer
Postat av: Madde

Malin, jag förstår hur du känner ang. bloggtorkan. Den kommer krypande och tar ur all vätska i kroppen så man bara inte kan komma på någonting skojsigt att skriva om.
Hur har sommaren varit?

2007-08-20 @ 22:51:31
URL: http://madeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0