Dagen som var

Heeej alla sköna typer som hänger där ute.
Vaknade upp imorse och insåg att jag var hos Sabina. Det är knasigt hur det kan bli så, jag blev liksom förvånad. Jag glömde bort att jag hade sovit hos henne. Nåväl. strax efter frukosten for jag hem för att lämna grejen och byta om. Jag skulle ju nämligen jobba. Innan jobbet tof jag en runda på istan ihopp om att försöka hitta något och fröken M som fyller år i morgon. Men jag hade flska förhoppningar(hörde det sägas för första gången idag, på seventh heaven)! Hittade inte ett smack. Jag som hade värsta planeringen inför imorgon, men nejnej, de går i spillror.
Åter till dagen. Jag for sen till jobbet. Bussen var 10 min sen så jag bytte skor och satte på mig skärp på bussen. Dagen flöt på bra och för första gången på säkert 10 arbetsdagar så såg jag en käääändiz. Inte för att det var värsta kändisen men Nadine Kirschon (klickbar, hittade ingen bättre bild :/ ). Hon är med i filmer såsom Beck, Göta Kanal 2 och Bombay Dreams. Hon var i alla fall superkort.
Jag jobbade inte de sista 2 timmarna efter som det inte fanns något att göra uppe avgång. Jippi!

På bussen hem så började det spöregna. Jag hade värsta turen. Direkt när bussen börjar åka så börjar det spöregna. Regnar hela vägen hem, sen när vi är vid rondellen vid IKEA då slutar det. Så cyklar jag hem och när jag varit hemma i en kvart börjar det spöregna igen.
Men på bussen så hände en knasig sak. Det regnade in! helt sjukt. Jag satt precis bakom "dragspelet" och den öppna takluckan satt framför sen det kan inte varit därifrån. Det var antingen från fläkten eller högtalaren. men när jag kände där så kom det inga droppar alls. Helt sickt.


Min bror hade mailat till mamma från thailand. Han hade kommit från efter mycket "om och men". wtf?! Lär få höra mer om det längre fram i tiden. Han bodde på något grönt hotell(hotellet hette något med green, hö hö hö) på kossa mu-ön(mamma fick önamnet till kossa mu).


Jag la även in dom där kläderna jag snackade om förut, på blocket alldeless nyss. Annonsen lär komma upp imorgon bitti. Hoppas att någon vill köpa min kleeeder!!

Även med gamla gula mopeeed ska in någon gång i veckan. Får se när pappa vill. Han har sagt "i veckan ska vi sätta in moppen på blocket" ända sen i våras.


Blev ingen sleepover för min del ikväll. Jag kände att jag vill sova hemma när jag kom hem från min jobbdag. Inte för att den var så ansträngande men jag är ju inte direkt van vid att sova borta så jag har längtat efter min sängelisäng.


Godnatt, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0