det blir aldrig som man har tänkt sig

Hej hej.

Egentligen var det tänkt så att jag skulle börja kl 12 imorgon och ha en timmes matte sedan slutar jag. Och innan skolan så skulle jag hinna kika på en säng jag kanske ska köpa.
Men morgondagens planer har slagit om. Sängen har blivit såld och enligt en viss herre vid namn Erik så behöver man inte gå på matten imorgon om man räknar hemma istället.
Ska nog åka in till skolan imorgon och snacka med kvinnan. Då efter skolan ska jag träffa Sabina, då det är tankt att vi sa ta en fika men jag kom på en sak. Sabina har fan i mig inga peningar. Så jag vette fan om det blir så alltså. Kanske blir en visit på gågatan bara då. Får la se vad som sägs.

Min bror ska flytta. Helt och hållet bestämt. han fick lägenheten. Och nu är det snabba bud. Han ska flytta om bara en månad. Månadsskiftet september/oktober. Vilket betyder att jag kommer få ett nytt rum och ny säng. Miiiiiih. Och i vardags rummer kommer vi köpa en ny soffa. Leeengtar. Kommer bli tomt utan dig, men fan va härligt att vara ensam ibland också.

Träningen idag var helt okej. Vi spelade fotboll innan, istället för att långlöpa i 20 min. Yes! Hatar den där löpningen ute. Träningen fortsatte. När det var slut och jag tänkte "ääääntligen" så slog tanken mig att vi hade fys efter. Jag blev knockad. Den var inte sådär jätte jobbig. Men jobbig var den allt. Skönt nu efteråt då känner man sig nyttig!

Har hittat ett snytt snacks. torkade sojabönor! Riktigt gott faktiskt. Saltade med lök och vitlök. Mumma.

Nu ska jag sova, nattie nattie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0