Early in the morning

Tjena penis!

Gick upp tidigare en behövligt idag. Läraren till Historia B var sjuk i både onsdags och torsdags, men det var osäkert om han var sjuk idag. Så för att vara lite awesome loggade jag in på rexnet och tittade om han var sjuk, eftersom de inte kom ihåg sitt lösen.
Och de börjar tidigare än mig så därför blev jag tvungen att gå upp extra early.

Funtar på att skita i matten, men jag kommer troligen får sketa dåligt samvete. Men om jag räknar hemma så är det nog okej. Man får väl missa 1 lektion i alla fall. Grejen är den att om jag går till skolan så kommer jag nog inte vara där förrän vid 11 och då kommer hon säga "men det är ju bara en timme kvar..." så då kommer jag antagligen fastna där. Äääh.. Jag tar risken. De andra fick ju, jag borde också få då.

Dags att börja göra sig i ordning då.
Kanske glider till allians ikväll och kikar på teres match. Får la se om jag får sällskap och skjuts.

Goooodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0