Emma har fått men för livet.

Haha! Jag kom just på en sak som emma berättade på träningen igår.
Hon satt och pratade om att hon hade fått men för livet, att den bilden aldrig skulle försvinna från hennes näthinna etc etc.. Och nyfiken som jag är mååååste jag verkligen få reda på vad denna hemska händelse var.
Jo, det var ju så här att igår när emma var på stan hade hon klivit in på H&M och kikat på lite kläder. När hon ska ut därifrån möter hon en man i 25-30 års åldern. Han har på sig ett par jeans och någon sorts rock. Och mellan bena ser man hans penis. jajamen, där går han runt och på stan och runkar framför allt och alla.
Emma hade alltså sett en blottare! Stackare, bladhan. Jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0