första, andra, tredje... såld!

Scheeena.

Vaknade för en timme sen. Tanken slog mig precis att jag kanske ska börjar göra mig i ordning om jag ska hinna går en stund på stan innan jag beger mig mot bokutlämningen.
Idag ska jag alltså till skolan bara för att hämta ut böcker, sen kan jag gå hem igen.. frrränt. Eller hem och hem.. jag ska ner på stan igen. Lalla runt lite, sen beger jag mig till min mors jobb. Så åker vi tillsammans mot F&Fs lyaaaaa, för kräftis.
Tanken var ju att efter kräftisen skulle Sabina och jag ta bussen ut till sköna, gröna öregrund. Men planerna gick i krash när jag blev uttagen till den tidiga matchen på lördagen. Yeeey! Men jag messade henne nu och frågade om vi kanske kunde göra något annat, i stan. Får la se hure blir.

Och jag hade ju tjänat 160 kronor för en vecka sen. Men tror ni att pengarna har dykt upp eller? Nej, nej. Och tjejen får jag inte tag på heller. lackisar!
Först skulle hon sätta in den i fredags om hon hann, sen antigen måndagen eller tisdagen, för då var det 100 % säkert att hon skulle till banken. Pfft! Och nu har jag sagt till folk att tröjorna är sålda. Ska maila henne nu och se om jag får något klarspråk i vad som händer.
Men nu så, har jag ett till köp på g. En tjej som är sugen på att köpa min rosa WE/JL tröja. Hon har fått kontonummer och jag hoppas på att pengarna ramlar in så fort som möjligt.

Nu ska jag börja gör mig i ordning. Ska möta Magda om en timme ungefär. Vi ska gå på stan lite först sen ska vi ta oss till bokutlämningen. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0