höst eller vadfan är det som händer...?

Hey man!, it's freezing out side... fewfaen.
Vet inte vad jag ska ta mig till det är suuuperkallt. Och det är fortfarande augusti.
Blir att klä på sig ordentligt imorgon. Men det känns så konstigt. Jag menar, vid den här tiden förra året satt vi utanflr skolan och zolade. Men nu..., nu jävlar drar vi på mössorna och funderar ut hur årets vinterjacka ska se ut.

Efter skolan idag åkte jag ner på stan istället för hem. Jag mötte sabina, teres och rebecka. Jag köpte en new väska från okänd butik, en tshirt från vero, ett par skor från august och en sjal från naturkompaniet. Jag har lite ångest att kag shoppade idag eftersom jag bestämt skulle sluta shoppa så mycket. Men det är lätt att det blir så att man tar en sväng förbi stan eftersom man slutar tidigt och träningen börjar sent. Men nu jävlar ska jag hålla i pengarna. Och jag kommer behöva hjälp utav er och mig själv.

Moppen var inte ett dugg skitig eller repig. Och det som var trasigt skulle gå och laga för under 2000 kr. Eftersom självrisken hos försäkringsbolaget ligger på 3000 så betalar vi det själva. Vi hade en jävla tur.
Det var en moppe där som pappa såg som hade blivit helt sönderkörd. Det var nästan bara skrot utav den.  Fewfaen. Hade moppen sett ut sådär hade inte min pappa blivit glad i allafall. Men nu när det slutade så pass bra så känns det väldigt bra också.

Nu ska jag städa mitt rum för det  är jääääla stökigt. Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0