igår, idag och imorgon

hejhej.

Dålig uppdatering idag känner jag.
Gårdagskvällen var trevlig. Vi åt och drack gott. Och jag fick jätte fina presenter. Lakan(jag ääääälskar lakan), kuddar, blommor, ett CDfodral och en klocka, som jag fått dagen innan. I love my mates. Inte bara för presenterna då, utan för att dom är underbara.
Och som jag sa tidigare så lät jag kvällen tala för sig själv och vad som hände låter vi vara osagt. Inte för att jag inte vill hänga ut någon eller att det är något pinsamt som har hänt utan bara för att jag inte orkar.

Idag tog jag och sabina oss ut och sola ett tag. Det är härligt nu när solen är tillbaka. Sen tog vi en tripp till Gränby C för att jag skulle köpa första säsongen av OTH för endast 199 :-. Jag fick andra säsongen i julklapp av mamma och pappa i julas och de köpte den för 600 :- så jag kände att det inte skulle komma ett bättre erbjudande än såhär. Sen drog vi till sabina och kollade klart på King Kong som vi kollade på förra veckan, men sen började ju hacka då så stängde av. Vi fick även glasskatarta(intern), mycket gott. Tackar, tackar.

Sen åkte jag hem eftersom det var träning nu ikväll. Jag var ej med pga min behinna på mitt vänstra ben. Men det har typ gått över nu, hoppas jag, så jag ska prova träna i morgon.  Hoppas, hoppas, hoppas!

Kom hem från träningen för typ en timma sen. Ska gå och lägga mig snart(och kolla på one tree hill) eftersom jag ska upp early imorgon för att jag ska åka och bada med becca, malin ec och marris eftersom sabina inte kunde.
Sen sa mamma att jag skulle få något mer i födelsedagspresent. Något litet. Så jag skulle tänka ut det. tip?

Godnatt hörni!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sorry för att ja inte kunde följa med och bada, blir arg för jag dubbelbokar hela tiden, måste skaffa mig en almanacka ffs!

2007-08-06 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0