I'm a pussie

Blue Crush är den bästa film jag sett på väääldigt länge. Den handlar om Ann Marie(spelas utav kate bosworth) som bor tillsammans med sina två vänner Edie(spelas utav M.... Rodriguez) och Lena(spelas utav okänd surftjej). Hon tar även hand om sin 14åriga lillasyster Penny. Ann Marie jobbar tillsammans med sina två vänner på öns lyxhotell. Ann marie ska delta i en tävling för riktiga höjdare. Och hon själv är nästan så okänd man kan bli.
Och så händer allt de där, hon får sparken, måste fixa pengar på annat sätt, faller för killen, syrran börjar strula, fightas med vännerna. Well, well. Den var cp bra i alla fall. Jag föll liksom in i filmen. Ibland fick jag påminna mig själv om att sluta gapa. Eller kalla tillbaka mig till jorden.

image122  Lovely freaking scary shit!

Jag äääälskar surfing. Jag skulle vilja åka till USA och lära mig surfa. Men jag är för feg. Jag är helt otroligt feg. Jag är liksom rädd att det ska dyka upp en haj i poolen på fyrishov och får då panik. Jag kan bara tänka mig hur det skulle se ut där borta.
Jag är till och med rädd för hajar på film. Jag satt och väntade på att det skulle dyka upp en haj, så fort de filmade under vattnet, vilket var väldigt ofta. Så på slutet hade oron avlägsnat. Och de surfade liksom över delfiner och simmnade brevid. Jag skulle få panik och tro att de skulle få ett hajanfall och bli till hajar och käka ihjäl oss.
Jag vill till USA!

 Hade det där varit jag, så hade det blivit pupu i brallan!

Sabina(det är inte min sabina) är i USA just nu. Och hon skrev ett inlägg om att soccer tjejerna och killarna skulle ha ett party. Huuuur high-school-film är inte det? Hon skrev även att hon skulle gå och tana lite vid poolen eftersom de var 100 degrees, vilket är typ 40 grader. Pffffft! Jääävla as. Jag måste komma bort ifrån detta gråa land.
Jag förstår mig inte på folk som åker hit och semestrar. Vad finns här att se? Forsmark? Nejtack, fins stränder, gassande sol, palmer och 30+, då jävlar lever man.

Nej!, jag måste sova nu. annars kommer jag aldrig komma upp. ååååter efter helgen!

Freakin' pain in ma royal azz

Upptäckte till min förskräckelse att minibilden inte går att öppna, men det är iaf människor 10 meter ifrån 10 delfiner som kommer i en 10 meter stor våg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0