Jobb eller innebandy?

Sorligt men sant... Jag har tittat klart på OTH boxen. Känner att jag måste börja om. I lööööve it.
Idag åkte jag ner på stan för att uträtta några ärenden. Jag satte in pengar på mitt konto, beställde klipptid, köpte almenacka och skrubb handske. Sen kände jag för att unna mig själv lite, så jag köpte 1 hood, 1 kofta och en neccesär till mig själv. I och för sig var almenackan och skurbbhandsken också till mig men det var något jag kände mig tvungen att köpa. Karin från Bagport(jobbet) ringde idag och frågade om jag kunde jobba på söndag och visst tackade jag ja. Men då krockar det med matchen mot älvsjö AIK. Jag har bestämt mig för att ta alla jobb tillfällen som dyker upp nu under dessa veckor, fram till att skolan börjar, så att jag får peeeengar och framför allt för att jag ska kunna satsa på skolan och innebandyn sen.
Jag ska ju jobba helger i höst också men då blir det lättare att säga nej, då man kan skylla på skolan och då har ju den riktiga innebandy säsongen börjat.

Om 2 timmar och 13 min börjar min fyyyys träningen. Sista reeeena fysträningen för mig på ett par veckor. Jag jobbar ju nästa onsdag så då är jag ej med.

Jag har bestämt mig för att sälja lite gamla kläder. Så imorse när jag vaknade kl 8(!!!!), utav att vaktmästaren höll på att klippa gräset, så tog jag mig upp för att knäppa lite kort. Jag har även klippt ihop dom så snart ska den upp på blocket. Meeo. Hoppas jag kan få ett par hundra som man kan lägga in på sparkontot. Miiiho.

Nuså, that's the shit from me. Nu ska jag kolla vädret inför imorgon. Badväder återstår att se. Det är även mat nu så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0