Last day a work

Jag känner hur feber börja krypa sig på, hur bihålorna börjar värka och hur huvet bara blir tyngre och tyngre. Jag börjar smått ångra det där med att spela match igår.
Och imorgon måste jag ta mig till jobbet. Det är för sent att ringa och sjuk anmäla sig nu, eftersom jag börjar klockan 7. Jag får väl köra på det där med värktablett-knarkeri, som många kallar det. Men jag håller iallfall 4 timmar mellan mina. Farzan är teamleader imorgon, så jag tror att han låter mig ta det lite lugnt om han ser att jag är sjuk. Hoppas det inte blir lika mycket imorgon som det var idag. Då jävlar dör jag nästan.
Imorgon när klockan slår 2 kommer det att vara halleluja-moment. Jag kommer sova gott på bussen hem. Jag kommer njuta härligt av duschen här hemma, jag kommer avguda av min himmelska säng som kommer att vara min bästa vän imorgon. Tillsammans med tvn dårå. Och DVDn.

Jag är trött, men jag kan inte gå och lägga mig än. För då kommer jag vakna klarvaken vid 2 och inte kunna somna. Jag kan inte heller ligga i sängen och titta på film eftersom jag känner mig lite okoncentrerbar, för tillfället.

Nu ska jag gå in och söka lite sympati hos min far och min mor som sitter i vardagsrummet och inte tänker på hur synd det är om mig. Pfft.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0