maaa slowmotion weekend

Jag har spenderat hela dagen framför denna apparat. Men ändå har jag inte skrivit något inlägg. Det är för täääskigt malin, för täääskigt.
Men jag har kommit på en anledning. Jag kommer inte kunna sitta vid min baby förrän på söndagkväll. Så det får vara med ursäkt.

Ska upp och jobba imorgon, klockan ringer mellan 5 och halv 6, har inte riktigt bestämt vilket klockslag ännu. Då kliver jag upp och får skjuts av momi till jobbet. Så jobbar jag fram till 2, ska försöka få sluta lite tidigare. Direkt där efter kommer mamma och plockar upp mig. Vi drar vidare mot Norrtälje Sporthall, centrum eller vad det nu heter. Där ska jag då(trött som fan) lira match mot Järfälla som antagligen är mycket, mycket bättre än oss. Mih. Sen är det bara stressa in i någon av tränarnas bil(eller momis och popis) då vi skyndar oss iväg till nästa stop, Gamlis hallen. Jag ska gå lira en match i Nyby Cupen. Matchen spelas mot värdlaget, Nyby A.
Seeeeen får jag åka hem. Då är klockan mellan 8 och 9 tippar jag. Så då är det bara att kasta sig in i duschen, hänga upp de äckliga kläder och slänga sig i sängen.
Dagen efter, söndag dårå, lyder ungefär samma sak men med en match mindre och lite lugnare tempo. Jag tar antagligen bussen till jobbet denna morgon. Vilket betyder att jag måste gå upp ännu tidigare. Kvart i 5. Packa frukost, lunch och matchgrejer. Jobbar till 2. Då jag kastar mig på bussen som går 14.12. Jag kliver av bussen vid viktoria, där mammas gamla cykel står. Jag börjar därmed cykla mot allianshallen där det vankas match mot Vendelsö. Mihih.

Efter den matchen kommer jag att återförens med mitt tangentbord och plattskärm.

Nu är det film som gäller. Första film, sen duscha, sen packning, sen sooova. Godnatt x2 och godmorgon x2!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0