Mewita issssss home

Jag glömde berätta! Mewita kom hem från thailand igår. Hon hade blivit slimfit och hade hela resväskan full med nya kläder, väskor och skor.
Hon hade köpt en urtjusig klocka och en fin rutig plånka till mig. Jag fick även hem en reformd vän som har andra tankar på livet än vad hon hade innan. Men som ordspråket säger "lättare sagt än gjort". But we're gonna help that biatch.

Jag var även på bio igår. Ciao bella som jag har väntat på i en månad. Och självklart var det några äckliga snorungar där som trodde att de var på någon jävla filmkväll hemme hos en kompis där de trodde de kunde göra vad de ville, säga vad de ville och SKRATTA hur det ville. Jävla hyena.

En svensk tjej garvar som en hyena(ett garv som lyder Haaaaaaaahaaaaaaaa).
"asså ni får ursäkta mig, jag har typ världens sämsta humor."
hennes osvenske vän josef(?).
"jävla banan"
svenska tjejen
"ja, jag är banan"

vart tar världen vägen?

föresten så sov mewita och hon skulle ringa mig sen. Nu måste jag städa mitt rum innan tjejerna kommer.
hejdå! ni ser, planerna slog slint och jag fick in ett inlägg till, visserligen direkt efter de första med whatever.

Grattis bloggis, 4 månader idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0