Min bror är hemma

Tjena.

Igår messade min bror och skrev att han skrivit upp sig som stand by på ett tidigare plan. Och visst så fick han platsen.
Så imorse väckte pappa mig och berättade att tobbe var hemma. Jag flög upp ur sängen och bara "va?!". Han berättade att mamma var och hämtade honom nu. Så precis innan jag åkte till skolan så kom de hem.
Han såg ut precis som vanligt, var snäppet brunare än när han åkte. Han har lite svårt att bli brun(mammas pigment, jag fick pappas som tur var) och han är inte den som ligger och pressar.
Jag hann inte prata så mycker med honom. Får ta det senare ikväll. Jag ska låna kameran och kolla om han tagit några fina bilder. Jag har tjyvkikat på hans nya kostymer och de var läckra. Han hade även köpt en skit snygg svart skjorta. :)
Hoppas jag får någon present. Jag har faktiskt redan varit in och tjuvkikat men jag vet ju inte vad som är till mig och vad som är till mamma så vi får la se. Han hade iaf köpt flera par solbrillor, raybans och okleys, fejk dårå.
Skolan idag rullade på som vanligt. Detta är våran drygast dag. Pfft. Fastän vi slutar tidigt så har vi mycket lektioner.

Imorgon har jag en askön dag. Börjar halv 11 med spanska sen 2,5 timmars håltimme. Sedan engelska, sen är det slytt. Och på fredag börjar jag halv 1 med matte och efterden slutar jag. Ska kolla med mina vänner om de vill fika med mig dåååå.. eller i alla fall ta en sväng förbi gågatan och checka in läget. Visserligen har jag gjort det 2 ggr denna vecka redan men det finns ingen annanstans att hänga i denna otroligt deprimerande stad. Gutemburgo, here i come some day! And, spain.. wait for me! I'll be there some how, some day.

Ska nog trycka på en film nu. Såg en helknasig film igår. Den var bra men helt plötligt så ramlar det in skådespelare från filmen Fjorton Suger. Ska försöka för klara.
Det handlar om Niklas och Maja. Niklas är storebror till kristian som spelas utav han som spelar aron i fjorton suger. Och Kristian är fortfarande tillsammans med Emma, som spelas utav emma i fjorton suger. Och på studentfesten så håller kristians mamma tal, och mammans spelas utav kvinnan som spelar emmas mamma i fjorton suger. Hajjar ni?
Och maja är storesyster till Emmas bästa kompis i fjorton suger. Den var hel knasig där. Och det var typ bara det som jag satt och funderade på under halva filmen. Men sabbe, kom över och titta på den med mig snart!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sabina

I will mallan.. i will

2007-08-29 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0