moi and ämandy goes coach

Ikväll vankas det träningen. Hoppas på att det blir en skön träning. En träningar utan springning ute. Det är ju så fruktansvärt kallt och regna kommer det säkert också göra. Pfffttttt.... Tror peter sa något om kvalitetsträning ikväll. Miihi. I love thoose. Världens roligaste.

På tal om träning så har jag blivit tillfrågad om att träna ett yngre flicklag. Amanda, som precis gått över till oss, frågade mig om jag ville träna ett lag med henne på måndagarna. Eftersom vi har innebandy mellan halv 3 och halv 5 med skolan och träning med laget halv 7, så vi inte hinner åka hem imellan. Då passar det perfekt.
Det var en gammal lagkamrats mamma som hade frågat henne. Vi ska i alla fall träffa dom på måndag då får vi nog mer information. :) Ska bli jävligt roligt. Jag behöver inte ens vara med på matcherna, vilket är bra eftersom vi har egna matcher och jag jobbar de helger vi inte har matcher.

Jag fick två halsband och en klocka av min bror. Och min bror har inte världens bästa smak, eller han vet nog inte vad jag gillar och inte gillar, så grejerna var inte mäkta fina. Men jag har kommit på olika outfits jag kan ha de till. Han var snäll i alla fall som köpte det till mig :) I love you, bro. Jag skriver det här eftersom jag vet att han aldrig kommer att läsa detta.
Det var en rosa fejk diesel klocka, ett rött halsband med ett stort snäckskal och ett blått halsband med massa pärlor på.

Såg precis klart på goal. Ska nog trycka på en till film nu. Kanske blir Drumline.. eller någon annan cool film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0