Namnsdag och "A Walk To Remember"

Idag har jag, Jon Malin Elisabeth Andersson, Jon Monica Elisabeth Eriksson, Jon Göte någonting Eriksson och alla andra som heter Jon namnsdag! Och alla Jonnor också, såklart.
image123

Så grattis till oss!!

Såg filmen A Walk To Remember alldeless nyss och den är adoreable! Så sorglig. Så aawh. En riktig snyftis. Man undrade hur det skulle sluta och hur det skulle bli efter slutet. Men slutet blev tvärt. Det var som om man satt och skrev ett underbart härligt novell och så kände man inte längre för att skriva så slutade man bara... tvärt.  Men den var så fiiin. Ett extra + eftersom hunken Shane West inte bara var delaktig i filmen, utan också var adoreable.

Ringde Sabina för en stund sen. Jag har ju inte gjort något på hela dagen och eftersom mamma skulle träna ikväll, även pappa, så har jag inget att göra ikväll så jag tänkte sticka över dit och kolla läget. Hon började ju skolan idag så man kanske kan får höra ett och annat. Tar nog med mig en film också. Men först måste jag duscha!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis Jon! Shane west är görr :)

2007-08-21 @ 17:42:12
Postat av: Madde

Grattis Jon då ;)
Japp, Frankrikeresan var helt toppen men sedan blev det sämre när man kom hem till det här skitvädret! Japp, det var en sorts språkresa. Sedan har jag väl bara inväntat bra väder här hemma, helt förjäves!
Taggad för skolan?

2007-08-21 @ 18:05:52
URL: http://madeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0