Näst sista sommarlovsnatten, sorgligt men sant

Tjena, tjena.

Drog ju över till Sabina vid 6 tiden. Vi kikade lite på tv och satt vid datorn, as usual. Sen hörde vi av oss till malin som var med mewita och vi drog en bicicleta-ride till gränby centrum där mewita skulle köpa block. Det var däremot rätt så ut plockat och hon bestämde sig för att göra det på stan istället. Även en kille vid namn Ramin var med.
När vi tröttnat på GränbyC styrde vi hojarna först mot gränby(gatan minns ej, med vid LIDL) för att Ramin skulle showa oss en bil som han skulle köpa. Sedan drog vi oss mot heidenstamsskolan. Där vi inte fick vänta länge förrän Josefine dök upp. Vi satt och snackade lite, hade allmänt nize. Så kommer det tre små herrar från Celsiusskolan diverse Bolandsskolan. Vi snackade lite mer. Även om jag och sabina inte var så värst delaktiga eftersom de snackade om en fest som vi ej deltagit i. Efter ett par timmars dillande. Drog jag, josefine och sabina oss hemmåt. Eller jag och sabina iaf. Jossan kanske fastnade. Vem vet? Hon antagligen.

Godnatt på er. Imorgon är alltså sista dagen på sommarlovet. Ska bli nize. Tror jag ska ta mig till siba och kolla in DVDer. Senare på kvällen vankas det träning. Känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0