partynight

Tjena. Dålig update de senaste dagarna. Men man pallar inte när men gått upp 5 på morgonarna.
Jobbet har ej varit något speciellt. Jag bjöd på kaka, vi kallar dom bruna bitar, andra kan kalla dom kärleksmums eller något annat knäppt, igår vilket uppskattades!

Farzan i radion: Malin, malin!
Jag i radion: Jaa.. jag lyssnar.
Farzan:  Får man ta en lite kaka?

Han är så snöt och snäll han, farzan.

Men ikväll hörni, då vankas det grillning @ ma plaze. Det blir ett få tal, med stora personligheter vilket kan bidra till härliga garv och flera tårar. Och inga smärtsamma tårar här inte, glädjetårar använder vi oss av. De kommer vid 6tiden och då är tanken att vi ska sätta igång med maten. Och om vädret tillåter käkar vi utomhus. Sen diskar vi upp lite, jag menar.. jag vill inte komma hem lite dragen(inte bakis heller för den delen) och tvinga mig själv till att diska äckliga tallrikar. Sedan, kanske vi fixar någon liten efterrätt, eller spelar något härligt spel och börjar klunka. Sedan låter vi kvällen tala för sig själv.

Mitt horoskop för Lördagen
LEJONET
23/7-23/8
Lördagen handlar om fest och nöjen, men räkna med att allting roligt händer först är kvällen blivit sen.
Källa: aftonbladet.

Det bådar alltså gott inför kvällen. Om man tror på horoskop vill säga. och det gör jag. Bara ikväll för att det låter så bra idag. Nu ska jag ringa mewita och väcka henne. Tänkte höra vad hon har för planer. Jag skriver troligen inte något mer under dagen. Kanske inte imorgon heller eftersom planerna visar på en öregrundtripp, med de 3 musketörerna + Niklas, en av musketörernas pojkvän. Men.. man vet ju aldrig, även planer kan slå slint.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0