regn, underbara kvällsregn

Jag känner inte för att gå och lägga mig. Då måste jag först och främst gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen när jag kommer tillbaka in i rummet måste jag hänga upp, vika ihop och lägga in alla mina kläder som ligger lite varstans i rummet, mest på sängen och i fotöljen. Sen måste jag plocka undan allt skräp och skit som ville överallt. Jag orkar inte göra något av det där. Jag vill bara slänga mig i sängen och sova, NU!

Jag hade tagit två jätte fina och mysiga kort på mitt (fula) rum men eftersom min bror tog med sig våran(min) digitalkamera till thailand, och jag glömde lägga in dom korten så är dom nog ett minne blott.
Det vräkte ner regn för en liten stund sedan. Det var så mysigt att höra det smattra mot taket och balkongen. Jag kände mig lite frussen efter ett par minuter, men jag har ingen aning om det var för att det verkligen var kallt eller för att jag hörde att det regna och började känna mig mysig.

Imorgon ska jag nog gå upp early, eftersom jag måste komma i säng tidigt, eftersom jag ska gå upp vid 5 på lördag. Jobbet kaaalllar. Money, money, money. Jag vill ha min lön, för att just för tillfället är jag pankelipank. Men den kommer ju om en vecka och under den veckan jag ska försöka hålla mig inomhus! Eller bara sysselsatt.
Hoppas det blir asaskönt väder nu sista veckan på lovet så att man kan få en nize tän tills skolan börjar.

Godnatt! Måste ta mig åt toalett hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0