Shoppingsugen som bara denne

Jag är så himla jävla shoppingsugen. Sitter och spanar in alla dessa internet buktier och tänker "den vill jag ha", "ååh vilka fina byxor", "shit den klänningen skulle passa skit bra till den koftan" om fööör många plagg.
Och jag som ska spara mer än halva lönen.... undra hur det kommer gå.
Jag måste hålla mig i skinnet. Kommer nog vara enklare nu när skolan börjar. Då går man i skolan på dagarna, sen är det bara hem och käka sen iväg på träning, och har man ingen träning kommer man antagligen inte ha ork för en shoppingrunda... eller så tvingar man sig själv till att plugga.
Och jag kommer ha 2 matcher varje helg (genomsnitt, jag är iaf inte ledig någon helg på verry long time) så då kommer man inte heller hinna ta sig neråt de centrala delarna av staden.

Nu är klockan 20.30. Eftersom det är en sommarlovsdag så ser jag att jag har hela kvällen framför mig tills jag ska gå och lägga mig. Men om det hade varit skoldag imorgon, hade jag känt mig stressad över att snart måste jag tvinga mig själv i säng för att ens ha ork til att försöka komma upp ur sängen imorgon.
Varför måste vi börja halv 9? Jag menar, skadar det så mycket om vi började 1,5 timme senare?
Om det skadar oss att börja 1,5 timme tidigare? Jaaaa.. vet du hur många av ungdommar som lever i dagens svenska samhälle som lider utav sömnbrist? Inte jag heller, men en sak vet jag... att det är alldeless för många!

Såg en söt film nyss som heter How to deal. Det kändes som att de hade proppat i så mycket saker som det bara gick i denna film. Saker som man helt hade kunnat vara utan eftersom själv huvudhandlingen inte påverkades allt för mycket utav dessa händelser.

Godnatt på er. Ska jag titta på Wedding planner eller Beck - Den svaga länken? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0