Sickness, what comes around, goes around.

Tjenis, penis.

Idag gick jag upp vid 9 för att åka och handla present åt mewita. Efter det åkte jag direkt hem till henne och väckte henne med paket och kladdkaka på sängen.
vi chillade lite med OTH, sen var det dags för tårtbak, och vi hann inte mer än bli klara med tårtorna förrän matilda, sabina och tegest anlände. Linnea, Malin och Lina ramlade in någon timme senare. Vi åt utav den goda tårtan och njöt av varandras sällskap.
Efter ytterligare ett par timmar klev the twins, tove och jossan, innan för dörren de vräkte i sig lite tårta innan vi blev tvunga att gå och hämta hannes, mewita lillebror, hela gänget. Vilken hämtning, ha? Killen på 1,5 bast blir hämtad av ett gäng 17åringar. En ung mans dröm.
Vi gick tillbaka hemmåt där det blev lite filmtittande. Vi 5 for jag hem för att få i mig lite mat, sen bar det iväg till allianshallen för lite teori snack. Giiiivande!
Hängde kvar där efteråt eftersom moderklubben Nyby hade träning. Sabina var ej med och lira på grund av sjukdom så vi hängde.

Påtal om sjukdom så har sabina jävel smittat mig. Jag har en satans halsvärk. Och det bådar inte gott inför helgen. Då det vankas både jobb och matcher. Dagarna lååånga. Men jag har bestämt mig. Jag SKA jobba och jag SKA lira, hur sjuk jag än är. Jag vill ha pengarna, motionen och det roliga. Så är det bara!

Jag har lyckats få ett par tshirtar sålda. Jag har alltså inkasserat 160 kronor som ramlar in på mitt konto inom snar framtid. I feel success!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0