Sickness

Hejhej!

Hade lite tid kvar på lunchen då jag inte hade något att göra så jag satte mig här och kikade in diverse sidor. Köpte ett sånt där loggin namn på dessa betaldatorer.
Nu är det så att jag har blivit sick for real. Spelade igår med lite snuva och lite ont i halsen. Det satte sina spår. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata och så hade jag sådär måttligt ont i halsen och huvet. Men jag kände att jag inte kunde banga på jobbet eftersom det är cpbra betalt på söndagar. Så jag tog mig hit. Somnade på bussen, var väääldigt skönt. Och rösten, den är påväg tillbaka. Vilket jag tycker är lite tråkigt eftersom jag gillar soundet när man pratar och är hes.
Jag ska dessvärre inte vara med och lira ikväll. Känner inte att det skulle funka så jäääla fint. Men jag ska ta mig dit i alla och kika på tjejerna.

Igår kväll var jag så jävla trött att jag inte ens klarade av att se på filmis. Jag kunde inte koncentera mig på vad som hände. Att filmen var relativt dålig kan ha haft en lite inverkan också. Jag gick i alla fall och la mig vid kvart över 10, somnade som en stock vid halv 11. Vid 2 vaknar jag att jag har cpont i halsen och att min näsa låter som en traktor. Jag kastar i mig en ibimetin och lite nässpray, och så somnade jag om. Sedan vaknade jag utav ringklockan klockan 5. Då jävlar var det dags att gå upp.

Igår när vi spelade mot Järfälla förlorade vi med 3-0. De är ett division 1 lag så de tyckte vi var okej. Andra matchen vann vi med 9-3 mot Nyby A. Vi ledde med 5-0 inför tredje periden. Sedan stog det plötlsigt 7-3 och vi låg i underläge i tredje perioden. Men vi tog igen det med två snabba mål. Kanon!'

Sabina, vad är för liten tjallare? vad är det för liten pussy? Klaga över att jag fuskar bara för att jag håller i din hand någon gång per match. Du ska ba veta vad eliseriespelarna har för sig. Och tjalla till pelle.. pfft!

Nu är lunchen slut om 2 min. Alltså g2g, tjao!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du håller inte min hand, du tar tag i min arm när jag har bollen så jag släpper taget om klubban, c h e a t e r! ! ! screw elitspelarna, fortfarande fusk

2007-08-19 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0