sleepover

heeeeej mina vänner. Nu har bror min suttit på de där planer i 3 och en halv timme. Men eftersom han har jobbat hela natten så sover han antagligen. Vi har ännu inte fått reda på om lägenheten har blivit deras. Återkommer!

Vi for ju som sagt ut till östhammar idag. Det blåste lite kallt, men annars var det härligt. Vattnet var varmt så teres och jag badade som två fiskar. Jag elskar att bada.
På vägen hem konstaterade vi att vi inte har sovit hos varandra 1 enda gång under hela sommarlovet. Eller jo, nu kom jag ihåg att sabina sovit hos mig en gång. Men shit samma, så vi bestämde att vi skulle ha en liten sleepover @ sabinas place. Så jag ska bränna ut lite moviezar, packa väskan och ge mig iväg.  Jag kanske skriver något inlägg när jag är där, annars hörs vi imorgon eller på torsdag. Jag jobbar ju imorgon så innan jobbet kommer jag inte hinna skriva något, och jag ska sova hos sabina imorgon natt också så antagligen blir det på torsdag. men, men... På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0