Soliga tider

Hej allesammans.
Jag känner att det har varit dålig update de senaste dagarna och så kommer det fortsätta vara så länge det är fint väder. För att då kommer jag hålla mig utomhus så mycket det bara går.
Så idag har jag alltså badat. Jag mötte rebecca 9.03 utan för henne(jag var sen), vi fortsatte upp mot gränby där vi skulle gå på bussen som skulle ta oss till östhammar. Vi träffar malin ec på busshållplatsen, vi får vänta på den i evigheter som vanligt. När bussen väl kommer så träffar vi Jeanette och Marris. Så bär det iväg mot eathammer.
Vi solade och badade. über härligt! Blir antagligen samma sak imorgon. Hoppas på det! Men det blir nog annat sällskap. Becca och jag, Sabina kanske också är på och en tjej som heter Malin Levin. De de andra tre pyser iväg.

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0