that's our thääääng

Fyfabian vad skönt med sovmorgon! Vaknade imorse och trodde att klockan var runt sjuk, men när jag slog upp ögonen såg jag att den stog på 10.18. Och jag hade sovit heeela natten utan några störningar.

Jag är fortfarande förskyld, men frossan och feberkänningarna är away. Och huvudvärken kikar in lite då och då. Halsen är helt ok. Så därför känner jag mig redo för en practise imorgon! Miiihi. Visserligen kommer jag "ta det lugnt" men jag vill röra på mig. I söndags sa dom att de ställde in träningen på måndagen så att man skulle få vila upp sig ordentligt. Då hade vi alltså 3 dygns vila. Jag fick lite panik! Vad ska man göra i tre dagar nudå?
Visserligen har vädret fått tuppjuck nu när skolorna börjar och slagit om till soliga dagar med få moln men ändåååå.. känner verkligen inte för att gå ut och tana. Och kompisarna har ju börjat skolan. Så jag får sitta vid denna thäääng.

Jag har kommit på en lite "större" sak som jag vill köpa. En DVD som kan spela brända skrivor. Min, som jag har på mitt rum, är nämligen lite oldish och kan inte göra det. Det suger att titta på film på datan i denna osköna datastol, och TVn i vardagsrummet är alltid upptagen av farzän eller morzän, eller båda två.
Jag ska fråga mamma och vi kan åka och kika idag. Jag har ju lite födelsedagspengar som ligger sparade på mitt sparkonto. Och en 500ring kan jag lätt lägga på en sån. Detta eventuella köp kanske även kan stilla min shoppingsugenhet ett tag, tills på fredag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0