Uppdatering om moppen

Tjena!

Sitter i skolan och slutar om ungefär tio minuter, Tänkte uppdatera lite om moppen.
Pappa hade varit till hittegodsavdelningen idag och tittat på moppen.
Den såg skaplig ut sa han. De hade brytit upp en lucka där de hade tjyvkopplat den och så hade de brytit up styrlåset. Det var ungefär det som var trasigt. Antar att den är ganska smutsig och kanske lite repig eftersom de hade dumpat den i en buske. De hade dumpat den i Bellmansparken.
Jag bor på heidenstamgatan och det tar ungefär 30 sek att gå från min port till bellmansparken. De hade alltså inte kommit så långt. Jävla töntar! Ska ni stjäla en moppe, ska ni väl förfan göra det ordentligt.
Arrrrh. Ska snacka med pappa ikväll  om hur det blir med försäkringen och sådär. Kanske återkommer med uppdatering ikväll om jag orkar ta upp det.

Nu slutar jag in 5 minuter. Så då ska jag åka hem. Jag är helt ledig ikväll. Så jag ska bara chilla, kolla på film, fetta mig med snacks ocg sådant.

Tjao, bellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0