13 december vilket betyder Lucia!

Nu hamnade jag här idag igen. 3 gången den här veckan tror jag.
Idag har jag som sagt bara en lektion. Efter den lektionen ska jag nog käka och plugga, Hade tänkt sätta mig i skolan och plugga klart till matte provet. Anledningen till att jag pluggar i skolan hela tiden är för att jag inte kan plugga hemma. Jag orkar itne ta mig tid till att sätta mig ner med böckerna och plugga. Får se hur lång tid det tar idag men jag tippar på ungefär 3 timmar. Får se. Blir jag ensam tar det betydligt kortare tid.
Efter hade jag tänkt åka ner på stan och handlar julklappar. Jag vet nästan precis vad jag ska köpa så det kommer inte ta lång tid. Sen ska jag träffa becca och vi ska köpa en inflyttnings/utflyttnings present till Malin som vi ska till på fredag.

Idag har jag ett litet dilemma. Jag vet inte om jag ska fixa mat själv eller om jag ska be mamma laga. Hm... det vore faktiskt väldigt gott med en cupido sallad. Jo, det får det bli innan jag åker hem.

Of to the shower. Jag orkar inte duscha egentligen, men mitt hår är dirty. Blae.

Oj, juste! Det är ju lucia idag. Och vi har lucia-firande i skolan vilket börjar typ... NU! Men jag har ju sovmorgon idag och den är jag inte villig att offra. Nej, nix, niet. Ja, jag är inget stort fan av lussebullar med pepparkakor och julmust glider väldigt lätt ner i magen. Glad Lucia då, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0