Bottennapp för S2IDB

Just so you know, people, S2IDB åkte på världens torsk idag. Ett riktigt jävla bottennapp.
Det var ju såhär av att ehm, vi skulle ta oss en onsdagens sista lektion psykologi. Vem pallar? Ingen. Så vi bestämmer oss för att skriva en lapp och sätta upp på dörren där det står
"PSYKOLOGI A
INSTÄLLT S2IDB
5/12 07"
Lappen sätts upp och klassen står och velar fram och tillbaka ett tag, innan de flesta av oss bestämmer sig för att ta sig upp till skåpen igen. Vi drog från klassrummet vid 13.35 och lektionen började 13.40. Jag går för att leta efter Nattis. När jag kommer upp till skåpen blir det a bit of kalabalik. Vissa drar hem. Andra får skuldkänslor. Lärarinnan inom synhåll och blabla. Till slut går vi ungefär 10 elever till hennes arbetsrum och knackar på för att kolla läget. "Är vi lediga eller ej?" Det är frågan. Dum egentligen eftersom det är vi som skrivit lappen, men det vet ju inte hon. Vi knackar. Inget svar. Vi hänger där utanför ett par minuter. Vi velar fram och tillbaka. Hon kommer.
"Har vi lektion eller inte?"
"Det var ju någon som hade satt upp en lapp på dörren där det står att den var inställd så nu har vi prov nästa vecka. Stort prov."
Hon e fan keff.
Vi försöker övertala henne till att det inte är vårat fel att vi trodde på det som stog på lappen. Att det inte kan vara vårat fel när vi blev lurade. (hon fattar inte att det är vi som skriva lappen när vi säger motsatsen) Vi som är där ca 15 pers går i alla fall och har lektion och går igenom frågorna till provet nästa vecka. Aaaah. Lackar man eller vad? Gud straffar.

Jag ska spela Skol-SM imorgon därmed blir mitt spanska prov uppskjutet en vecka. Så jag har 3 prov nästa vecka. Men å andra sidan har jag börjar plugga till alla 3. Jag ska troligen iväg till ludvika i helgen så då är det bara att ha böckerna i högsta hugg i bilen dit och hem. Aff. To hell with next week. + alla dessa bokgrejer i engelskan.

Nej, spinning och chillning väntar. M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Moahahahha, Malin eran lärare är ett monster. Jag satt i bibblan med Hanna och några från din klass satt vid datorerna brevid såkommer hon in och ryar och letar mellan hyllorna efter diverse elever för att sedan ryta i med "STORT PROV NÄSTA VECKA, JAG SKA GÖRA HÄFTIGA FRÅGOR SKA NI ALLT FÅ SE!!!!" hahahahahahah nästan så jag är lite glad för att ha Göran nu!

2007-12-05 @ 19:10:43
URL: http://madeleinee.blogg.se
Postat av: harry

SUCK

2007-12-05 @ 19:11:51
URL: http://harryboys.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha busungar! im gonna miss you this weekend. Men snart jullov och snart nyår :D

2007-12-05 @ 19:42:48
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Idaaaa(och Jenny)

hahaha! jag snackade med henne idag, hon var skiutsur!! men ja...snacka om kollektiv bestraffning, jag var ju sjuk!! Lycka til på innebandyn ialf! =D
Själv ska jag skriva spanska prov....!

2007-12-06 @ 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0