Could be the beginning of something

Idag hände något...

Som jag förutspått blev det en lugn kväll på arlanda. Inte mycket folk = inte mycket vagn. Gick mest runt och kollade på klockan och lallade. Ingen kändis till synes idag heller. Ibörjan när man jobbade där så blev av avundsjuk så fort man såg någon stå i kön till Thailand eller New York, men nu blir jag inte det längre. Kan det bero på att jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu? Att jag inte vill bort härifrån.. än. Allt detta skulle vara i mitt undermedvetna isåfall.

Fick två nya pass inför vecka 1 och guess what, jag ska jobba på självaste nyårsafton. 7-14. Vilket betyder att jag måste gå upp vid 5. Sedan blir det självfallet party på kvällen så jag kommer troligen vara väldigt trött. Jag får ta en powernap, som Sabina sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0