Då är det väl dags att möta sängen med ett varmt välkomnande

Jaha, då var det väl dags. Dags att gå och lägga sig. Jag ska upp kl 7 imorgon för att käka frulla och klä på mig och bege mig mot fyrishov då vi har samling kl 8. Matchstart > 9.00, tror jag. Vi möter Högdalens, som jag inte vet någonting om. Senast jag mötte dem var med nyby typ 2002. Eller nåt. Efter matchen kommer jag antingen duscha där eller hemma käka, sedan om jag duschar hemma åka dit igen för att kolla matcher och invänta nästa samlingstid som jag gissar är runt halv 1. Då nästa match börjar kl 2.
Dagens fria tid kommer troligen spenderas med fröken Mewita Mickelsson.

Shitti, 7.00. Måste nog läsa ett tag innan jag somnar.

Roligt att mina tankar inte kan släppa saken...

Kommentarer
Postat av: Emma

You go girl, see you on Arlanda!

2007-12-27 @ 22:22:39
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0