dagens shopping

Hallå, hallå.
Dagens shopping tur med Sabina blev väldigt givande. Vi hittade både en varsin nyårs-outfit som vi trivs bra med. Innan hade vi både ett par "kanske"-outfits men ingen som vi var riktigt nöjda med.
Jag hittade en kritstrexks-randig pennkjol (min första, woho!) på JC. Rea dessutom. Mycket nöjd. Till den hade köpte jag en svarta polo. Simpel. Hade tänkt ha silver smycken till det. Hål i örornen har jag ju inte så det får bli armband och halsband för min del. Fick ett jätte fin armband av min kusin tillsammans med respektive, i julklapp.
När jag var i stockholm tidigare i veckan hittade jag ett par asfina gympaskor som jag föll pladask för. Men Tyvärr fanns inte dessa i min storlek på någon av Stockholms Scorett butiker. Eller jo, på skärholmen.
Men så hittade jag dessa skönheter på självaste Stadium. Inte direkt förutspått. Till råga på allt fanns det i min storlek, men de hade en fläck på sig. Som jag kan ha orsakat. Jag fick de i alla fall en hundring billigare.
Tidigare i veckan hade jag köpte ett par latexleggins och en svartstor mysig tröja. Men jag var inte nöjd med legginsen och inte tröjan heller. Så legginsen lämnade jag tillbaka och tröjan bytte jag bara färg på, till grått.

Sabina köpte en fin svart klänning på JC. Vi råkade byta JC påsar vid något tillfälle så nu har hon min kjol och jag hennes klänning. Men hon kanske skulle komma förbi med den ikväll. I hope so :)
Alldeless strax ska jag på träning så jag måste göra mig iordning. Imorgon bitti är det jobb som gäller. Yey.
Aja, god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0