Dreaming beauty

Nu är det dags för att lägga sig och sova en stund. Gärna ända till imorgonbitti. Jag känner på mig att jag kommer sova dåligt inatt, jag kommer drömma som vanligt och vakna stup i kvarten. På tal om dröm så drömde jag en jätte konstig dröm i natt. Vi var hemma hos Rebban. Kommer inte riktigt ihåg vilka det var men jag antar att de var de gamla vanliga. Sedan drog vi på en fest, där vi röjde som fan. Tillslut lakade killen som hade festen (som btw var världens brat som går på min skolan) och kastade ut oss därifrån. Då lakade vi och tröttnade. Rebban kände sig skyldig och drog i väg oss på villovägar. Vi skulle till ett ställe dit polisen inte ville att vi skulle komma. Bara rebban visste var vi skulle. Hon drog med oss på de konstigaste vägarna man kan hitta i hus. Vi gick in i ett vanligt bostadshus och tillslut (efter ca 20 minuters labyrintlekande) kom vi fram till världens krog. Röj. Dock inte våran sorts musik så vi tröttnade och lakade igen. Här kommer ett stort svart hål. Men jag minns i alla fall att jag fick gå och hämta min cykel själv, medans de andra var och partade somewhere.

Imorgon ska jag ta en tripp på stan med rebecca. Självfallet är jag ute i sista minuten när det gäller julklappar. Jag gissar på att jag inte är ensam heller. Turligt nog vet jag på ett ungefär vad jag ska införskaffa. Hoppas på en mysig dag med (som vanligt) en varm choklad på Cafe 018.

God natt på er. Nästa gång ni vaknar är det dan före dopparedan.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha guilty, vem vet jag kanske har något ställe jag drar ut er på sen ;)

2007-12-23 @ 12:23:19
URL: http://rnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0