duktiga jag

Hej, hej.
Idag har jag varit sådär duktig jag bara kan vara på tisdagarna och onsdagarna. Jag stannade kvar i skolan i 3 timmar idag för att plugga. Idag var jag utan sällskap så det gick fint. Jag pluggade även en timme mellan halv 1 och halv 2. Spanska är det som gäller nu när jag har prov både imorgon och på torsdag. Jag känner att jag ligger ganska bra till i pluggandet. Imorgon har jag läsförståelse och skrivuppgift. Det är alltså inge speciell förberedelse för det. Men på torsdag kommer ordkunskap och grammatik. Så imorgon kommer jag hänga kvar i skolan ytterligare ett par timmar.
Tror jag tar med mig matteboken imorgon också. Vi har prov nästa fredag men jag känner att jag inte vill komma så nära IG den här gången som jag gjorde förra gången, därför börjar jag plugga redan nu när jag har tid. Vi får se hur det går.

Förhoppningsvis ska jag ta mig upp till dalarna i helgen för att avnjuta lite innebandy. Vårat USM lag spelar USM. Jag och 3 tjejer till skulle vilja hänga med. Går planerna som de ska så hänka vi. Eller i alla fall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0