En regnig, kall och blåsig december-fredag

Tjena.
Idag när jag kom hem från skolan va jag så jävla trött. Så jag tog mig en chipsskål, kröp ner i sängen och kollade på film. Pappa kom hem tidigare idag också. Så istället för att ta en andra skål med chirre åt jag middag vid halv 4. Efter maten somnade jag. Vilket var lite synd eftersom jag tittade på en asbra film vid namn Lucky You. En poker film som utspelar sig i Las Vegas. Skit bra. Ska titta klart på den efter detta.

Jag skiter i ett åka till ludvika i helgen. Ingen annan ville följa med så det kändes inte som att det bli så jävla kul. Sen så har jag fullt upp hela nästa vecka och 2 prov står på schemat. De strök spanskaprovet och satte det i januari istället. Det var så många som var borta så de behövde göra ett nytt prov, och de skulle de inte hinna göra till nästa vecka. Ganska skönt. I och med att jag inte behöver tänka mer på det. Men å andra sidan hade jag redan pluggat ganska mycket till det, men men... det är som det är.

Jag tror jag ska ge mig på lite julklappshopping i morgon. Får se om jag kan dra med mig mamma, eller någon annan som känner att de är i behov.

För övrigt har det varit ett riktigt äckelväder idag. Regnigt, kallt och blåsigt. Inget väder att ha tunna tygskor utan strumpor i. Nix, den nitlotten gick jag på. Fyfan vad kallt. Never again. Jag tror jag ska titta ut ett par fina vinterdojjor jag kan önskar mig av farmor&farfar i juklapp.

Tror jag tittar lite på nätet nu på en gång faktiskt, sen blir det fortsättningen på Lucky You. Ha en trevlig fredag kväll. Glöm inte uppdatera er om hur Idol-finalen ser ut, lite då och då under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

lucky you är min favoritfilm! :'( killen är så jävla snygg.. han ser precis ut som fredrik.!

2007-12-11 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0