filmsöndag

Idag har jag inte gjort någonting, vettigt i alla fall. Jag har tittat på 4 filmer. Den 5te är igång nu men jag orkar inte titta. Jag tror jag ska köra igång med spanska plugget och engelska boken snart... Wonder when? Det blev inget plugg igår inte. Jag var alldeless för trött så jag somnade strax efter 11. Imorse vaknade jag halv 10 och missade julkalendern precis. Men imorgon blir dett titta av. Jag har två nedladdade avsnitt som jag tror jag ska titta på ikväll så ska jag börja följa imöra.

Idag är det då 1a advent. Mysigt tycker jag, overkligt tycker andra. Hoppas ni har haft en bra sådan och njutit av både glögg och lussebullar. Jag tycker varken om lussebullar eller glögg. Däremot har jag frossat i clementiner, vindruvor, risen och chips.

Räknade mina filmer idag och jag kom framtíll att jag har drugt 100 filmer. Bra jobbat tycker jag. Men saken nu är att jag inte alls har några bra filmer kvar att titta på. Jag har sett långt ifrån alla men i och med att ingen vill ge mig några fina filmtips, så är det såhär det blir.

Nej, jag tror jag ska läsa bok nu.
Värdelöst inlägg. Anledningen till att jag inte bloggat på hela dagen är detta. Inläggen skulle ändå bli sämst och innehållslösa. Skit.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

wooohooo clementiner ;D :D

2007-12-03 @ 15:17:21
URL: http://tildiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0