fredag - hela veckan

Hejsan, hallå.
Idag har jag varit hos frisören som gjort både det ena och det andra. Det blev helt okej. Måste bara vänja mig lite.
Ikväll ska jag som sagt iväg på en lite träff. Ska bli trevligt att träffa folk man inte brukar träffa och umgås med så mycket annars.
Imorgon hade jag tänkt gå upp i god tid för att titta på lite innebandy. Det är nämligen så att vårat U-lag lirar. Sedan kl 6 ska jag bege mot ut mot Storvreta. Vi ska ha en liten julfest. Hoppas på att det blir roligt där med.
Och på söndag förmiddag ska jag upp och spela match. Ungefär så ser min helg ut.

Kom precis på att jag glömt ta med mig naturkunskapsboken hem och vi ha prov på onsdag. Och på måndag hinner jag inte plugga. Du är sämst, Malin. Så fucking jävla sämst. Cp. Matteprovet kändes bra. egentligen ska man inte säga så......

Nu har jag inget mer att uppdatera om.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0