Godnatt

Tjenis.
Tänkte dra mig mot sängen nu, ja. Men innan tänkte jag bjuda er på en fin bild på min fina nya pennkjol. Undra varför det kallas pennkjol. Ser man ut som en penna kanske? Ne, tror inte de va.
Imorgon blir det uppgång vid halv 6, sedan beger jag och pappa oss mot arlanda. Då jag ska jobba, och han tillbaka hem. Vid 14, då jobbpasset slutar, tar jag bussen hem mot uppsala igen. Hem och i säng. Därefter. Då jävlar börjare. Då börjar förberedelserna. Shitti, vadi kuli vi ska hari. Pepp, pepp.

Allt verkar blir så jävla bra. Allt verkar gå så fint. Det är fan konstigt. Jag menar. Jag sitter och väntar på att det ska hända något så att alla våra planer och förhoppningar rasar. men förhoppningsvis händer det ett par timmar efter tolvslaget.

Jag vet inte om jag kommer hinna skriva något imorgon. Om inte, Gott nytt år! Förhoppningsvis kommer flera av er läsare höra av mig under ikväll. Jag känner att denna månads mobilräkningar kommer vara en utav de högsta i min historia. Det är nog bara för att jag har så många kompisar.


image179


Kommentarer
Postat av: Ljung

Vilken fin kjol!! :) Åh, jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon.. suck. Hoppas din kväll blir kalasbra! GOTT NYTT ÅR!

2007-12-30 @ 23:58:58
Postat av: Sabina

den är så jävla jävla jävla fin!

2007-12-31 @ 10:56:34
Postat av: Jenny

Riktigt snygg kjol! =)
själv kommer jag ha på mig nåt gammalt.. var ute och letade lite men hittade nada. suck! men men..

Gott Nytt År på dig! hoppas ditt nyår blir toppen! =)

2007-12-31 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0