Gott nytt år

Kul att ni gillar kjolen, tjejer :)

På jobbet idag gick det asbra. När jag kom dit såg jag att det bara var typ 30 plan som skulle iväg på hela dagen. Så det var jävligt lugnt, all day long. Sista timmen tyckte teamleadern Nisse att jag jobbat så bra så han bad mig går ner på kontoret och käka godis och kolla på TV. Lättförtjänta pengar säger jag ba. Jag önskar att det var såhär lungt varje gång man jobbade.

Sov på bussen hem, så nu kommer jag inte kunna somna om jag lägger mig. Jag tror jag ska sätta igång med fixirierna snart. Jag är ju ändå ganska snabb där. Våra gäster kommer kl 6 så jag behöver inte skynda mig direkt.

Jag sitter här och peppar igång med en asbra låt vid namn Misery Bussines, framför av Paramore. En riktig feel-good-låt.

Nu ska jag gå på toa och hänga lite i lägenheten. This is it for this year. God nytt år på er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0