Idol - as everyone else.

Känner att jag också MÅSTE slänga in ett inlägg om gårdagens Idol-final. Och visst fan va den magnefik. Storslaget var ordet. Jag förstår röstningsrekordet. Det har aldrig varit jämnare och den har heller aldrig utspelat sig i globen, förut. Rätta mig om jag har fel.
Jag har inte varit något stort fan av Idol, men frågar man vem jag hejar på skulle jag säga Marie. Det var redan innan hon vann. Men när gårdagens final drog igång och de sjungit sina 3 låtar ändrade jag mig lite. Jag håller med krishti, vilken jävla scennärvaro Amanda har! DET ÄR HELT SJUKT. Jag fattar inte. Hon lyckas fömedla så jävla mycket och därmed tycker jag att hon är en väldigt varierande artist som kör sitt eget.
Marie är vanlig. Hon är vanlig som man räknar med alla andra stora artister det finns. Mariah Carey är också vanlig. Hon sjukt fantastiskt bra, hon tog sig igenom Big-Brother-bubblan och utvecklades mycket under säsongens gång. Hon är en grymt värdig vinnare. Hon är en tjej som man skulle kunna sätta sig och lyssna på på radion. Man skulle även kunna gå och titta på en av hennes konserter. Hon skulle säkert bara gudomling, med allt krimskram som sätt i ömsom öron ömsom kläder.
Men amanda skulle förmedla så mycket mer. Men hon kanske inte är så mycket mer än så? Man kanske måste se henne för att höra henne?

Vem som än hade vunnit hade varit en värdig vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0