Idol-lyssnade

Hallå.
Har fått lite plugg gjort i alla fall. Kollade igenom så att jag har alla spanska papper och det hade jag. Jag insåg även att jag kan iprincip allting. Allt behöver lite finslip, men det är ingenting som jag inte fattar. Det är runt 6-7 grammatik saker och runt 100 glosor. I och med att vi redan har haft läxförhör på alla dessa saker redan så sitter det i ryggmärgen. Man behöver bara friska upp minnet lite också, så det också är med på notera. Aaaah, dessa ordgrejer är min grej.

Sitter nu och lyssnar igenom "Det bästa från Idol 2007" som jag nyss laddat hem. Jag är inget big fan av Idol men i och med att jag läser aftonbladet (som är sveriges största idol-fan)  så blir jag uppdaterad, vare sig jag vill eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0