innebandy står på schemat

Morning.
Tänkte slänga in ett inlägg såhär innan jag ska åka iväg. För en gång skull är jag uppe i tid. Resten av dagarna denna vecka har jag klivit upp precis sådär att jag hinner fastän det blir lite stress där på slutet och kommer iväg 5 minuter försent. Så man måste tokcykla till skolan.

Idag är det alltså en heldag innebandy som står på schemat. Färsta matchen spelas mot uppsala skolan Linné. Enligt rykten så planerar dom att komma dit med ca 6 spelar varav 1-2 st som aldrig spelat förut. Vad fan är det som händer?
Andra matchen spelas mot en skolan från Bollnäs vid namn Torsbergsskolan.

Nu måste jag nog stänga ner här. Mamma står nog och väntar på mig vid Maggies port vid detta laget. Ni får ha en bra dag. Det kommer jag haaaa.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0