Jenny y su ordenador

Here I am. With new shaved leggs and clean hair. I've been walking around with my hair all dirty all day long.
Jag bytte lakan och då brukar jag oftast passa på att rena mig ordentligt för få njutningen rulländad. Det är näst intill det härligaste som finns. Ny rakade ben, så hoppar man in under det nya lakanet och känner hur man är alldeless luden. Mihi.

Fick nyss en kommentar av min kedje-kollega Jenny. Hon berättade att hon och hennes sambo hade suttit vid varsinn dator hela kvällen (sen kl 19). Då dök det upp en bild i min skalle som är näst intill oförklarbar. Jag gör ett försök. Jag började småskratta för mig själv. För er som känner Jenny (hennes sambo är troligen likadan :p) vet ju hur hon är. Jag kan se henne, framför mig, sitta i ett rum och ropa till sambon i det andra rummet att han ska gå och fixa chirre för att hon är mitt uppe i ett spel (typ tetris) och kan verkligen inte dra sig ur eftersom hon har kommit till nivå som är så jävla svår, och hon har aldrig kommit längre. Då kontrar han med att han inte kan lägga ner det här gamet på CS som han håller på att ta hem.
Antagligen så har jag ingen aning om vad jag pratar om och är hur långt ifrån sanningen som helst, men det är kul hur man kan tänka sig hur en händelse ska utspela sig på ett sätt och sen inse att man har hur fel som helst.
Hoppas verkligen inte att du tar illa upp av detta Jenny, det var verkligen inte så menat. Ändå vet jag att du är en av dom som absolut inte tar illa upp för något sådant. Du bjussar på dig själv vilket ger dig plus hos moi.

Godnight. Tror jag slår på en film. POTC låter bra. Gissa vilken det äääär!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Med Bälinge ;)

2007-12-09 @ 04:00:42
URL: http://idalillynathalie.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahahha! =)) nästan rätt.. Jag satt iof och spelade soduko och sjöng högt med musiken jag spelade i mina lurar. =) medan david (som förövrigt typ hatar CS) lirade lite poker och
försökte gissa låten jag sjöng på ;)
men helt rätt att jag inte tar illa upp.. bara roligt att läsa =)

btw ren och fin och nya lakan är ju faktiskt en 10-i-topp-bubblare, har man dessutom städat rummet går den rakt in på listan. =)

2007-12-09 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0