jobb, jobb, jobb

Ni anar inte hur ont jag har i mina arma ben. Jag fick jobba så jävla hårt idag. Jag slet. De är vissa saker som är ändrade eller ur funktion så nu tar det mycket längre tid att få ut vagnarna. Jag fick kalla på hjälp för första gången idag, tror jag. Det kändes inte okej. Får hoppas på att de går bättre imorgon.
Jag hann se flera kändisar idag i alla fall. Jag såg tobbes 3 bästa vänner. En jobbar på Exchange, en på SAS-incheck och en på SAS-lastning. Jag såg alla vill tre olika tillfällen, inte tillsammans. Sedan träffade jag tobbe också för första gången. Asså, slumpmässigt på jobbet.
Sedan såg jag Carola, Hans och Emma Wiklund och en kille som är med i äntligen hemma.
Och så klev jag rakt in i Sveriges J20 lag i hockey. Carin, det skulle ha varit något gör dig du! Jag njöt. Woho, Lite pinsamt var det när jag råkade ha sönder dörren när de skulle in. Men jag fixade till det som om jag vore världsvan. Vilket jag kanske är om jag gjort det 3 ggr innan på samma dörr..?

Well, fick nytt pass inför morgon dagen. Samma som idag. Slipper gå upp vid 5, yes. Men å andra sidan kan jag inte käka middag med Sabina och co, efter som jag slutar halv 6 och inte är hemma här förren kvart i 7 - 7. Tråk. Nej, duscha måste göras. NUUUU! Te måste drickas. NUUUU!
Julklappar måste slås in. SEEEN!

Kommentarer
Postat av: harry

jag såg dej inte;) haha if you know what i mean:P

2007-12-21 @ 11:27:09
URL: http://harryboys.blogg.se
Postat av: Jenny

Lite avis på dig som sprang in i J20.. många fina rumpor där kan jag tänka mig.. mmmmm
lammkött ;)

2007-12-21 @ 13:57:10
Postat av: malin

Jenny: Jaaa..! Veckans upplevelse. I'll never forget.

2007-12-21 @ 19:50:40
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0